-------------------
Bij Sanos rugzorg zijn we begaan met het welzijn van onze patiënten. Wij streven naar de best mogelijke zorg.
Heeft u klachten over onze zorgverlening of suggesties om de zorgverlening te verbeteren, dan vernemen wij dat graag van u. Hiervoor is een speciaal formulier beschikbaar.
Doet u dit op naam, dan ontvangt u zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 2 weken) antwoord. Indien het gaat om een zwaarwegende klacht dan wordt deze door de onafhankelijke klachtencommissie behandeld en krijgt u binnen 4 weken een antwoord op schrift.
Anonieme meldingen worden op dezelfde wijze behandeld, er zal echter geen persoonlijk antwoord volgen.
Klachten / geschillen specifiek over een fysiotherapeut?
Kijk dan hier voor meer informatie.
Heeft u een klacht of een geschil over een chiropractor dan is er de Geschillencommissie Chiropractie. Onze chiropractoren zijn aangesloten, via de NCA, bij: Centraal Bureau Klachtenmanagement in de zorg.
email: klachtennca@cbkz.nl
telefoon: 088-0245166
Meer informatie hierover, vindt u hier
Sanos rugzorg kent zelf een klachtenregeling. Het indienen van een klachtn gaat via onderstaand formulier:
-----------------
Klachten en geschillen
Uw chiropractor hoort het uiteraard graag als u tevreden bent over behandeling en de resultaten. Het kan helaas ook voorkomen dat u een andere ervaring hebt, ook dan is het belangrijk dat u uw mening of klacht naar voren brengt. Bijvoorbeeld:
Uw melding wordt altijd geregistreerd en kan aanleiding zijn tot een maatregel ter verbetering van de hulpverlening
Klachtenfunctionaris NCA:
Dagelijks te bereiken voor patiënten en chiropractoren op het volgende telefoonnummer:
088 – 024 51 66 of via e-mail: klachtennca@cbkz.nl
Cantharel 6-8, 2403RA Alphen aan den Rijn
info@sanosrugzorg.nl
tel: 0172 - 769 157
app: 06 - 45748917
Privacy statement
Webdesign bureau: SMART Websites