Sanos rugzorg kan u helpen bij rugklachten, nekklachten, hoofdpijnklachten, sportblessures, whiplash, schouderklachten, heup of knieklachten en duiziligheidsklachten!

Klachten en suggesties

-------------------

Bij Sanos rugzorg zijn we begaan met het welzijn van onze patiënten. Wij streven naar de best mogelijke zorg.

Heeft u klachten over onze zorgverlening of suggesties om de zorgverlening te verbeteren, dan vernemen wij dat graag van u. Hiervoor is een speciaal formulier beschikbaar.
Doet u dit op naam, dan ontvangt u zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 2 weken) antwoord. Indien het gaat om een zwaarwegende klacht  dan wordt deze door de onafhankelijke klachtencommissie behandeld en krijgt u binnen 4 weken een antwoord op schrift.
Anonieme meldingen worden op dezelfde wijze behandeld, er zal echter geen persoonlijk antwoord volgen.

Klachten / geschillen specifiek over een fysiotherapeut? Kijk dan hier voor meer informatie.

Heeft u een klacht of een geschil over een chiropractor dan is er de Geschillencommissie Chiropractie. Meer informatie hierover, vindt u hier

Sanos rugzorg kent een klachtenregeling. Deze vindt u hier.

Download formulier
Ook als niet-sporter kunt u bij ons terecht voor een sportmassage, want ook door dagelijkse bezigheden kunnen klachten in uw spieren of pezen ontstaan.

Klachten- en geschillenregeling

De mening, suggesties en klachten van patiënten doen er toe!

-----------------

Uw chiropractor hoort het uiteraard graag als u tevreden bent over de behandeling en de resultaten. Het kan echter ook voorkomen dat u een andere ervaring hebt, ook dan is het belangrijk dat u uw mening of klacht naar voren brengt.

In gesprek met uw chiropractor
Wij adviseren u om eventuele problemen altijd eerst met uw chiropractor te bespreken. Vaak kunnen deze in onderling overleg opgelost worden. Mocht u er samen niet uitkomen, dan kunt u terecht bij de klachtenfunctionaris van de Nederlandse Chiropractoren Associatie (NCA).

Klachtenfunctionaris NCA
De klachtenfunctionaris handelt oprecht en geïnteresseerd en doet er alles aan om samen met u en de zorgverlener, een zinvolle en bevredigende oplossing te vinden. Zo mogelijk met behoud van de relatie en onderling vertrouwen. Verloopt dit niet naar wens dan kan de klachtenfunctionaris u adviseren over een vervolgtraject. 
De klachtenfunctionaris werkt volgens het beroepsprofiel van de VKIG.

Geschillenregeling
Alle leden van de NCA zijn geregistreerd in het kwaliteitsregister van de Stichting Chiropractie Nederland (SCN). Indien er na gesprekken met uw chiropractor en/of de bemiddeling door de klachtenfunctionaris geen oplossing wordt bereikt, dan kan er sprake zijn van een geschil. Via de SCN is er een geschillenregeling beschikbaar. De klachtenfunctionaris kan u hierover inlichten.

Uw melding wordt altijd geregistreerd en kan aanleiding zijn tot een maatregel ter verbetering van de zorgverlening.

De klachtenfunctionaris is dagelijks te bereiken:
via telefoonnummer 0513 - 412041 of 06 – 14 80 25 04
of via e-mail: klachten@nca.nl

Sanos rugzorg kan u helpen bij rugklachten, nekklachten, hoofdpijnklachten, sportblessures, whiplash, schouderklachten, heup of knieklachten en duiziligheidsklachten!
Sanos rugzorg kan u helpen bij rugklachten, nekklachten, hoofdpijnklachten, sportblessures, whiplash, schouderklachten, heup of knieklachten en duiziligheidsklachten!

Lid van: