Sanos rugzorg kan u helpen bij rugklachten, nekklachten, hoofdpijnklachten, sportblessures, whiplash, schouderklachten, heup of knieklachten en duiziligheidsklachten!

1.1.1 Cat-Camel

bird dog oefening voor core activatie en training van de wervelkolom

1.1.2 Bird Dog

McGill sideplank bij Sanos rugzorg. Nuttige goede oefeningen om stabilteit op te bouwen

1.1.3 McGIll Sideplank

clamshell oefening is een belangrijke basisoefening ter activatie van de middelste en kleine bilspieren. Bij Sanos in alphen aan den Rijn helpen onze specialisten u herstellen.

1.1.4 Clamshell

Heel slide oefening is een basis oefening bij opbouwen van core stability en voorkomen en verhelpen van rugklachten

1.1.5 Heel Slide

opstaan vanuit een stoel is belangrijk om goed vanuit uw benen te doen om uw rug te ontlasten. Onze specialisten helpen u van uw rugklachten af.

1.1.6 Opstaan vanuit een stoel

Buikspier oefeningen op een goede, verantwoorde manier. Zonder sit ups en crunches. Deze varianten zijn minder belastend. Sanos rugzorg in alphen aan den rijn heeft de kennis en kunde in huis

1.1.9 Plank varianten - fase 1

1.1.10 ademhalingstraining ter activatie van het systeem. Er zijn ademhalingsoefeningen ter ontspanning of ter activatie. Deze zijn ter activatie. Fysiotherapeuten en chiropractoren kunnen u helpen.

1.1.10 Ademhalingstraining 

Glute bridge is een belangrijke basis oefening voor core stability. Training en begeleiding van onze fysiotherapeuten of chiropractorenis hierin enorm belangrijk.

1.1.11 Glute Bridge

De hip hinge is een mooie manier om te leren bewegen vanuit de heup. Om de rug te ontlasten is dit een belangrijke stap in uw herstel. Bij Sanos in alphen aan den Rijn helpen we u echt verder.

1.1.12 Hip Hinge

                           FASE 2 volgt hieronder

Dead Bug is een belangrijke buikspieroefening om verder te werken aan core stability. Sanos helpt u met een goede opbouw in drie dimensies van Core Stability. Fysiotherapeuten van Sanos helpen u.

1.2.1 Dead Bug

Dit is een basisplank, belangrijk om core stability op te bouwen.  Sanos rugzorg bouwt aan uw rug.

1.2.3 Plank

De Beer is een goede oefening voor het versterken van de buikspieren. Sanos rugzorg in Alphen aan den rijn heeft fysiotherapeuten, chiropractoren en masseuses.

1.2.4 Beer

1.2.5 Curl up (McGill)

Plank varianten niveau twee. Hiermee komt er meer uitdaging voor het trainen van uw buikspieren in alle drie de dimensies. In Alphen aan den Rijn bij Sanos rugzorg.

1.2.11 Plank Varianten - Niveau 2

Fase 3 Sanos rugzorg Alphen aan den Rijn. Fysiotherapie, chiropractie en massage onder een dak.

                          Fase 3 - Volgt hierna

plank variaties niveau 3. In deze video kunt u meerdere varianten zien die zijn opgebouwd in twee fases, dit is de derde fase. Trainen van buikspieren is belangrijk voor  uw rug.

1.3.14 Plank Variaties - Niveau 3

Sanos rugzorg kan u helpen bij rugklachten, nekklachten, hoofdpijnklachten, sportblessures, whiplash, schouderklachten, heup of knieklachten en duiziligheidsklachten!

Lid van: