Sanos rugzorg kan u helpen bij rugklachten, nekklachten, hoofdpijnklachten, sportblessures, whiplash, schouderklachten, heup of knieklachten en duiziligheidsklachten!
clamshell oefening is een goede oefening omte starten met bilspieractivatie en versterking.

4.1.1 Clamshell

de bekkebrug of glutebridge is een belangrijke basisoefening ter activatie en versterking van de bilspieren en rompstabiliteit. Fysiotherapie en chiropractie in Alphen kunnen u hierbij helpen.

4.1.2 Bekkenbrug

Adductoren trainen met een bal. Statische belasting is het begin van het opbouwen van kracht. Een van onze gespecialiseerde fysiothearpeuten zal u hierin begeleiden. De praktijk is gelegen in Alphen

4.1.6 Adductoren met bal

McConnel squat is een belangrijke oefening om de diepe bilspieren te trainen en te activeren. Belangrijk bij heup klachten of rugklachten

4.1.7 McConnel squat

psoas crunch is een belangrijke oefening voor de activatie en versterking van de heupbuigers en de schuine buikspieren. Zowel voor heupklachten als rugklachten is dit belangrijk Vind ons in Alphen

4.1.8 Psoas crunch

Statische abductie is de oefening om mee te starten om de bilspieren op te trainen. Sanos rugzorg in alphen aan den rijn helpt u van uw klachten af.

4.1.9 Statische abductie

Adductoren plank is een uitdagende oefening om de spieren aan de binnenzijde van de bovenbeen te trainen. Sanos rugzorgt helpt u met uw rug en liesklachten in Alphen aan den Rijn

4.1.10 Adductoren Plank

Sanos rugzorg kan u helpen bij rugklachten, nekklachten, hoofdpijnklachten, sportblessures, whiplash, schouderklachten, heup of knieklachten en duiziligheidsklachten!

Lid van: