Sanos rugzorg kan u helpen bij rugklachten, nekklachten, hoofdpijnklachten, sportblessures, whiplash, schouderklachten, heup of knieklachten en duiziligheidsklachten!
De parkatijk Sanos chiropractoren en fysiotherapeten uit Alphen
clamshell oefening is een goede oefening omte starten met bilspieractivatie en versterking.

4.1.1 Clamshell

de bekkebrug of glutebridge is een belangrijke basisoefening ter activatie en versterking van de bilspieren en rompstabiliteit. Fysiotherapie en chiropractie in Alphen kunnen u hierbij helpen.

4.1.2 Bekkenbrug

sphinx is een oefening voor de middenrug. Onze specialisten helpen u met uw rugklachten verminderen

4.1.3 Sphinx 

rekken van de hamstring met een stoel is een perfecte oefeningom de hamsrting te rekken zonder de rug te zwaar te belasten

4.1.4 Rekken hamstring - met stoel

shinbox oefening is een oefening om de heupen te openen en beweeglijker te maken. We helpen u vanuit Sanos graag van uw klachten af

4.1.5  Shinbox

Adductoren trainen met een bal. Statische belasting is het begin van het opbouwen van kracht. Een van onze gespecialiseerde fysiothearpeuten zal u hierin begeleiden. De praktijk is gelegen in Alphen

4.1.6 Adductoren met bal

McConnel squat is een belangrijke oefening om de diepe bilspieren te trainen en te activeren. Belangrijk bij heup klachten of rugklachten

4.1.7 McConnel squat

psoas crunch is een belangrijke oefening voor de activatie en versterking van de heupbuigers en de schuine buikspieren. Zowel voor heupklachten als rugklachten is dit belangrijk Vind ons in Alphen

4.1.8 Psoas crunch

Statische abductie is de oefening om mee te starten om de bilspieren op te trainen. Sanos rugzorg in alphen aan den rijn helpt u van uw klachten af.

4.1.9 Statische abductie

Adductoren plank is een uitdagende oefening om de spieren aan de binnenzijde van de bovenbeen te trainen. Sanos rugzorgt helpt u met uw rug en liesklachten in Alphen aan den Rijn

4.1.10 Adductoren Plank

rollen piriformus met tennisbal.

4.1.11 Rollen piriformus met tennisbal

Monsterwalk oefening voor het versterking van been en bilsspieren.

4.2.1 Monsterwalk

Kickstart oefening te versterking van de bilspieren en verbetering van de core stability

4.2.2 Kickstart

KEttlebell swing is een mooie oefening ter versterking van de core en been en bilspieren

4.2.3 Kettlebell Swing

Mooie oefening, vaak gegeven voor onze fysiotherapeuten voor het versterken van de bil en been spieren.

4.2.4 Bekkenbrug op verhoging

bekkenbrug op 1 been op een verhoging is goed voor het versterken van de bilspieren

4.2.5 Bekkenbrug op 1 been - op verhoging

HIp thruster oefening als versterking vande been- en bilspieren.

4.3.1 Hip thruster

Gobletsquat met swissbal omde bovenbenen en bilspieren te versterken

4.3.2 Goblet squat met Swiss bal

Sanos rugzorg kan u helpen bij rugklachten, nekklachten, hoofdpijnklachten, sportblessures, whiplash, schouderklachten, heup of knieklachten en duiziligheidsklachten!

Lid van: